خواب بد

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سلام بچه ها

امروز برای من روز خیلی مزخرفی بود

دیشب خواب دیدم سه تا از دندون های جلوم افتاده و خیلی هم ترسناک شده بودم

صبح توی مدرسه برای چندتا از دوستام که گفتم ، همه شون تایید کردن که خواب افتادن دندون یعنی مرگ .

بعد پرسیدن که خون اومده یا نه ؟

و .... نیومده بود .

و این یعنی اتفاق می افته .

تازه دندون های جلو یعنی فامیل های نزدیک

از صبح تا حالا که اینو شنیدم تو شوک عصبی ام

می دونم نباید بهش اعتقاد داشته باشم ولی

فیلم پنجره را می بینین ؟

خواب عروسی و بعد ... مرگ

وای ، شما بگین چیکار کنم ؟

اگه صدقه هفتاد نوع بلا رو دور کنه ، مشکلی پیش نمیاد

چون همون موقع نیت کردم و فردا می اندازم تو صندوق

 

خدایا ... خودت کمکم کن ...

اگه اتفاقی بیافته من خودم رو می کشم

چه گناه باشه چه گناه نباشه

 



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت22:11---7 دی 1390
سلام عزیزم.تو فکرنباش.چندماه پیش منم همچین خوابی دیدم و وقتی برای دیگران گفتم اونام جواب دوستای تورو دادن اما وقتی خودم تو تعبرخواب گشتم خیلی معانی داشت.خداروشکر که اتفاقی نیفتاده.پس نترس.در ضمن ساعت خواب دیدن هم مهمه گلم

cholman khan
ساعت15:27---7 دی 1390
چه خرافاتی!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк